مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-29پزشكي

15 ماشین دیالیز جدید به مراکز درمانی سمنان اضافه شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از تحویل 15 ماشین دیالیز جدید به بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، کامران قدس، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بیان کرد: بخش دیالیز در مناطق زیرپوشش این دانشگاه در مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان و ولایت دامغان، بیمارستان معتمدی گرمسار و بیمارستان 15 خرداد مهدی شهر فعال است و 198 بیمار تحت درمان با دیالیز هستند.

وی افزود: با توجه به میزان فرسودگی ماشین های دیالیز، تعداد بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در هر شهرستان، جمعیت زیرپوشش شهرستان مربوطه و با توجه به نیازسنجی هر بخش دیالیز به ارتقای تجهیزات پزشکی، 15 ماشین دیالیز به بخش های دیالیز زیرپوشش دانشگاه توزیع و تحویل داده شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تصریح کرد: 15 ماشین دیالیز به مبلغ حدود 100 میلیارد ریال خریداری شد که از این تعداد، هفت، 2، 2 و چهار ماشین دیالیز به ترتیب بینم مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان، بیمارستان 15 خرداد مهدی شهر، بیمارستان معتمدی گرمسار و مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 ماشین دیالیز جدید به مراکز درمانی سمنان اضافه شد

15 ماشین دیالیز جدید به مراکز درمانی سمنان اضافه شد