مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-24سياسي

ابلاغ مصوبه تعیین اعضای هیات نظارت بر قانون رسیدگی به تخلفات اداری


مصوبه هیات وزیران درخصوص تعیین عبدالرحمن آقایی و سعید حقیقی به عنوان اعضای هیات عالی نظارت بر قانون رسیدگی به تخلفات اداری ابلاغ شد.

- مصوبه هیات وزیران درخصوص تعیین عبدالرحمن آقایی و سعید حقیقی به عنوان اعضای هیات عالی نظارت بر قانون رسیدگی به تخلفات اداری ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور، تصویبنامه مصوب جلسه مورخ 1402/08/10 هیات وزیران درخصوص تعیین آقایان عبدالرحمن آقایی و سعید حقیقی به عنوان اعضای هیات عالی نظارت مذکور در ماده 37 آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری طی نامه شماره 154794 مورخ 1402/08/28 توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

ماده 37 آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری (اصلاحی 1400/10/08) به شرح زیر است: هیات عالی نظارت موضوع ماده (22) قانون، مرکب از سه نفر از نمایندگان موضوع ماده (34) این آیین نامه به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و تصویب هیات وزیران و یک نماینده از قوه قضاییه به ریاست معاون یاد شده تشکیل می شود.

ماده 22 قانون رسیدگی به تخلفات اداری به شرح زیر است: به منظور نظارت بر حسن اجرای این قانون در دستگاههای مشمول و برای ایجاد هماهنگی در کار هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری هیأت عالی نظارت به ریاست دبیر کل سازمان امور اداری و استخدامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ مصوبه تعیین اعضای هیات نظارت بر قانون رسیدگی به تخلفات اداری

ابلاغ مصوبه تعیین اعضای هیات نظارت بر قانون رسیدگی به تخلفات اداری