مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-11بين الملل

سیلی 3 میلیارد دلاری یمن به تجارت خارجی رژیم صهیونیستی


پاسخ نظامی یمن به کشتی های وابسته به رژیم صهیونیستی تاکنون سه میلیارد دلار به این رژیم خسارت زده است و در صورتی که صنعاء تصمیم تازه خود برای مقابله با هر کشتی تامین کننده کالا و نفت ساکنان سرزمین های اشغالی را عملی کند این خسارت به شش تا هفت میلیارد دلار می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، اقتصاددانان و تحلیلگران در بخش حمل و نقل دریایی برای تجارت بین المللی تأکید دارند که تصمیم اخیر نیروهای مسلح یمن برای هدف قرار دادن هر کشتی عازم سرزمین های اشغالی صرف نظر از ملیت آن، توان و ظرفیت اقتصادی رژیم موقت صهیونیستی را به فرسایش می کشد.

به گفته تحلیلگران روند صادرات و واردات بین رژیم اشغالگر و کشورهای آسیایی از جمله کره جنوبی، ژاپن و چین که  برای این رژیم از اهمیت زیادی برخوردار است در نتیجه تصمیم تازه یمنی ها ضربه سنگینی می خورد و نه تنها کالاها، بلکه نفتکش ها به مقصد رژیم اشغالگر را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مراد منصور، پژوهشگر اقتصادی یمن در گفت وگو با العربی الجدید می گوید: اسراییل برای تجارت خارجی خود عمدتاً به آسیا و کشورهایی مانند چین، هند، ژاپن، فیلیپین، کره جنوبی و ژاپن متکی است وحجم مبادلات تجاری آن با این کشورها و سایر کشورهای آسیایی از بیش از 50 میلیارد دلار در سال فراتر می رود؛ از همین رو د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی 3 میلیارد دلاری یمن به تجارت خارجی رژیم صهیونیستی

سیلی 3 میلیارد دلاری یمن به تجارت خارجی رژیم صهیونیستی