مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:362023-12-02سياسي

رمز فتنه دشمن در انتخابات کاهش مشارکت مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در دیدار سخنگو و دبیر هیئت دولت با فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه ای و طلاب خراسان جنوبی اظهار کرد: در شورای اطلاع رسانی استان اتفاقات خوبی رقم خورده و نسبت به گذشته اطلاع رسانی خوبی در حال انجام است.

وی با بیان این که همچنان در مقابل حرکات و برنامه های دشمن با ضعف در حوزه رسانه ای و اطلاع رسانی مواجه می شویم تصریح کرد: در مقابل اقدامات فراوانی که دولت سیزدهم انجام می دهد انعکاس آن به مردم کافی و هنرمندانه نیست.

وی با اشاره به این که در تقابل بین جمهوری اسلامی ایران و نظام سطله در محورهای مختلف شاهد عقب راندن دشمن هستیم تصریح کرد: اما در حوزه اطلاع رسانی نتوانسته ایم دشمن را به عقب برانیم که نشان می دهد دشمن در این زمینه قدرت بالایی دارد و ما نتوانسته ایم با وجود همه تلاش ها خود را به روز و قوی کنیم.

استاندار خراسان جنوبی بر افزایش تعامل و هم افزایی بیشتر در حوزه اطلاع رسانی تاکید و خاطرنشان کرد: امسال انتخابات بسیار مهم و حیاتی را پیش رو داریم و این اولین انتخابات در دولت سیزدهم و بعد از اغتشاشات سال گذشته است که با حمایت مردم به ویژه رهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب این اغتشاشات را پشت سر گذاشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز فتنه دشمن در انتخابات کاهش مشارکت مردم است

رمز فتنه دشمن در انتخابات کاهش مشارکت مردم است