مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-02حوادث

دستگیری 87 متهم و خرده فروش مواد مخدر در خراسان جنوبی


رییس پلیس پیشگیری خراسان جنوبی از اجرای طرح پیشگامان با محوریت ارتقاء امنیت اجتماعی در استان و تمرکز بر پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ محمود علیپور، رییس پلیس پیشگیری خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و تمرکز بر پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طرح پیشگامان همزمان با سراسر کشور به مدت 4 روز با حضورحداکثری نیروی های پلیس در سطح استان خراسان جنوبی برگزار شد.

  وی با اشاره به اینکه در این طرح 79 محله مورد پاکسازی قرار گرفته است تصریح کرد: در اجرای این طرح اکیپ های گشت پلیس با حداکثر توان به ماموریت اعزام شده که در این خصوص 87 نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و 145 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

   رییس پلیس پیشگیری خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در مدت این طرح 9 فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت کشف شده و ماموران در این رابطه 3 نفر سارق را دستگیر کردند.

    سرهنگ علیپور بیان داشت: با تلاش مجاهدانه پلیس در این طرح 37 هزار لیتر سوخت و فرآورده های نفتی قاچاق کشف و در این رابطه 8 دستگاه خودروی شوتی نیز توقیف شد.

  این مقام نظامی ضمن اشاره به کشف 62 راس احشام قاچاق و 2 هزار و 970 قطعه طیور فاقد مجوز حمل و همچنین مقادیری کالای قاچاق در این طرح یادآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 87 متهم و خرده فروش مواد مخدر در خراسان جنوبی

دستگیری 87 متهم و خرده فروش مواد مخدر در خراسان جنوبی