مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-19ورزشي

ارسال 383 اثر به دومین دوره جشنواره کشوری نشاط دانشگاه فنی و حرفه ای


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: 383 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه دومین دوره جشنواره کشوری نشاط دانشگاه فنی و حرفه ای ارسال شده است.

- ایسنا/مرکزی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: 383 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه دومین دوره جشنواره کشوری نشاط دانشگاه فنی و حرفه ای ارسال شده است.

محمدرضا جلیلی، 28 آذر ماه در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره کشوری نشاط دانشگاه فنی و حرفه ای که به میزبانی استان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: مناسبت های باستانی و اسلامی ما سراسر شادی و نشاط است و ما همچنان نیاز به نشاط و شادابی در جامعه داریم.

وی با بیان اینکه سبک زندگی ایرانی و اسلامی با نشاط آمیخته شده است گفت: اگر شادی و نشاط در جامعه نباشد، مشارکت اجتماعی پایین می آید و جامعه پیشرفت نخواهد کرد.

جلیلی با بیان اینکه مطابق با اصول اسلامی، ایمان بالاترین شاخص آرامش روانی است گفت: مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری، شادی و نشاط باید به جامعه تزریق شود که این مهم، نیاز به برنامه ریزی دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور تصریح کرد: دشمنان تلاش زیادی می کنند تا جوانان ما را مأیوس کرده و فرهنگ خودرا بر ما غالب کنند، بنابراین ما وظیفه داریم برنامه هایی نظیر نشاط و مسابقات ورزشی را در جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 383 اثر به دومین دوره جشنواره کشوری نشاط دانشگاه فنی و حرفه ای

ارسال 383 اثر به دومین دوره جشنواره کشوری نشاط دانشگاه فنی و حرفه ای