مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:012023-12-14بين الملل

هشدار سطح نارنجی دریایی در هرمزگان صادر شد


اداره کل مدیریت بحران استانداری در اطلاعیه ای از صدور هشدار سطح نارنجی دریایی در هرمزگان خبرداد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی استان از روز پنج شنبه 23 آذر تا عصر جمعه 24 آذر شاهد وزش باد شدید شمال غربی و مواج شدن دریا خواهیم بود.

   پنجشنبه بویژه در ساعات بعدازظهر و شب، شاهد وزش باد شدید شمال غربی–جنوب غربی در محدوده 50 کیلومتر بر ساعت (محدوده 30 نات) و افزایش ارتفاع موج تا 200 سانتی متر ( 7 پا ) در خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان، سواحل و جزایر خواهیم بود.

   در روز جمعه نیز انتظار وزش باد شدید شمال غربی در محدوده 50 کیلومتر بر ساعت(محدوده 30 نات) و افزایش ارتفاع موج تا 200 سانتی متر ( 7پا ) در خلیج فارس و فراساحل غرب تنگه هرمز وجود دارد.

   منطقه اثر این سامانه خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان است و احتمال اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک و نیمه سنگین، احتمال اختلال در تردد کشتی های تجاری، پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس های پرورش ماهی نیز وجود دارد.

   توصیه می شود در مدت یاد شده از تردد شناورهای سبک و فعالیت های تفریحی و شنا در جزایر کیش، لاوان، سیری، ابوموسی، قشم، هرمز، لارک، هنگام، بندرعباس، پارسیان، بندرلنگه، خمیر، سیریک و غرب جاسک پرهیز و تمهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سطح نارنجی دریایی در هرمزگان صادر شد

هشدار سطح نارنجی دریایی در هرمزگان صادر شد