مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-08بين الملل

قدرتمندترین زنان جهان در سال 2023 از نگاه فوربس


«فوربس» برای دومین سال متوالی اورزولا فن درلاین، رییس کمیسیون اروپا را به عنوان قدرتمندترین زن جهان معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، مجله اقتصادی فوربس برای دومین سال متوالی اورزولا فن درلاین، رییس کمیسیون اروپا را به عنوان قدرتمندترین زن جهان معرفی کرد.

مجله فوربس از سال 2004 تاکنون هر سال فهرستی از 100 زن قدرتمند جهان را که با معیارهای اقتصادی و اجتماعی رتبه بندی شده اند و مورد توجه محافل رسانه ای جهان قرار گرفته اند، منتشر می کند.

خانم فن درلاین، سیاستمدار آلمانی که از سال 2019 ریاست کمیسیون اروپا را برعهده دارد، بالاتر از کریستین لاگارد، رییس بانک مرکزی اروپا، کامالا هریس، معاون رییس جمهوری آمریکا و جورجا ملونی، نخست وزیر ایتالیا قرار گرفت.

کریستین لاگارد، کامالا هریس و جورجا ملونی به ترتیب در جایگاه های دوم تا چهارم فهرست قدرتمندترین زنان مجله فوربس در سال 2023 قرار گرفتند.

فوربس درباره دلایل انتخاب خانم فون درلاین 65 ساله اعلام کرد که او نخستین زنی است که در این سمت خدمت می کند و مسئول وضع قوانینی است که بیش از 450 میلیون اروپایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

در فهرست قدرتمندترین زنان مجله فوربس در سال 2023، تیلور سوییفت، خواننده 33 ساله که بر اساس گزارش انجمن مسافرتی آمریکا، از تور جهانی اش 850 میلیون دلار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرتمندترین زنان جهان در سال 2023 از نگاه فوربس

قدرتمندترین زنان جهان در سال 2023 از نگاه فوربس