مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 22:102023-12-12سياسي

بازگشت مجتمع آبزی شهرستان سلسله به چرخه فعالیت


مجتمع آبزی اکسیر کوثر کهمان سلسله که در چند ماه اخیر به دلیل مشکلات سوء مدیریت به تعطیلی کشیده شده و چندین کارگر را بیکار کرده بود به چرخه فعالیت باز می گردد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل شیلات لرستان گفت: مجتمع آبزی اکسیر کوثر کهمان سلسله که در چند ماه اخیر به دلیل مشکلات سوء مدیریت به تعطیلی کشیده شده و چندین کارگر را بیکار کرده بود به چرخه فعالیت باز می گردد.

کیارش بیرانوند امروز، 21 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست بررسی و رفع مشکلات شرکت آبزی اکسیر کوثر کهمان (سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران) یا همان مجتمع پرورش ماهی احرار سلسله با حضور بخش خصوصی اظهار کرد: این جلسه به منظور راه اندازی مجتمع های پرورش ماهی وابسته به سازمان اقتصادی کوثر یا بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان برگزار شد که منجر به توافقاتی برای راه اندازی مجدد مجتمع پرورش ماهی احرار کهمان و این مجتمع به زودی با مشارکت بخش خصوصی و با ظرفیت کامل مجددا راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مجتمع سالانه با تکثیر 50 میلیون قطعه بچه ماهی حدود 20 درصد تولید بچه ماهی کشور را بر عهده داشت و حدود 400 تا 500 تن ماهی پرواری را نیز روانه بازارهای فروش می کرد افزود: این شرکت بزرگ دهه 80 با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت مجتمع آبزی شهرستان سلسله به چرخه فعالیت

بازگشت مجتمع آبزی شهرستان سلسله به چرخه فعالیت