مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 20:052023-12-20حوادث

آزادی نوجوان 14ساله در بم از چنگال آدم ربایان


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم(استان کرمان): در تحقیقات انجام شده اولیه از سوی کارگاهان زبده پلیس، هویت آدم ربایان مشخص و سه نفر از عوامل دخیل در ربایش پسربچه 14ساله بمی شناسایی و دستگیر شدند.

- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم(استان کرمان): در تحقیقات انجام شده اولیه از سوی کارگاهان زبده پلیس، هویت آدم ربایان مشخص و سه نفر از عوامل دخیل در ربایش پسربچه 14ساله بمی شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم(استان کرمان) از رهایی یک نوجوان 14 ساله از چنگال آدم ربایان پس از گذشت پنج روز خبر داد و گفت: شامگاه امشب کودک ربوده شده به آغوش گرم خانواده بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، بهنام جعفری زاده در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: پس از کسب گزارشی در روز شنبه این هفته مبنی بر یک فقره آدم ربایی مسلحانه در شهرستان بم که با تیراندازی همراه بود، بلافاصله با توجه به اهمیت این اقدام ضد امنیتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و نیروهای انتظامی،امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفت.

این مقام قضایی اعلام کرد: در تحقیقات انجام شده اولیه از سوی کارگاهان زبده پلیس، هویت آدم ربایان مشخص و سه نفر از عوامل دخیل در ربایش پسربچه 14ساله بمی شناسایی و دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی نوجوان 14ساله در بم از چنگال آدم ربایان

آزادی نوجوان 14ساله در بم از چنگال آدم ربایان