مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-14سياسي

افرادی که در ذهنشان با کسی دعوا می کنند دیوانه اند؟


بین افرادی که براثر توهم و جنون با خود صحبت می کنند و افرادی که به خاطر فشارهای زندگی به حدیث نفس رو آورده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که موقع راه رفتن در خیابان، یا جلوی عابر بانک و موقع برداشت وجه، یا در کوچه و موقع رفتن سرکار، یا موقع برگشتن به خانه با صدای بلند مشغول حرف زدن با خودتان شوید و درباره مسائل مختلف روزمره، روابط عاطفی تان، مشکلات محل کار و .

با خودتان گفتگو کنید.

گاهی نیز ناگهان متوجه می شوید که فرد دیگری هم پشت سرتان است و از این که این رفتار شما را دیده و تک گوییِ شما را شنیده، احیانا شرمنده می شوید.

 خیلی از افراد حتی بلندبلند با کسی در ذهن خود دعوا می کنند، فحاشی می کنند، یا با عصبانیت برایش خط و نشان می کشند و تهدیدش می کنند.

بسیاری از افرادی که این حالات و رفتار را دارند، نگران این هستند که مبادا دچار جنون یا یک اختلال حاد روانیِ دیگر شده باشند.

دکتر منا کروندی، روانپزشک و متخصص اعصاب و روان در گفتگو با همشهری آنلاین اما درباره این علامت توضیح می دهد: ما اول باید مشخص کنیم افرادی که درباره مسائل روزمره ، بلندبلند با خودشان حرف می زنند، آیا مبتلا به اختلالی روانی هستند و آیا اختلال آنها در حیطه توهم می گنجد یا نه؟ این متخصص اعصاب و روان می گوید: در توهم، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که در ذهنشان با کسی دعوا می کنند دیوانه اند؟

افرادی که در ذهنشان با کسی دعوا می کنند دیوانه اند؟