مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 22:412023-12-05فناوري

ماجرای نمایش اطلاعات شهروندان در تلویزیون پرحاشیه قطار شهری مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، صبح امروز تصویری از مانیتور قطار شهری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد، علاوه بر تصاویر دوربین مدار بسته، تصاویر فرد به فرد مسافران ورودی به سالن قطار شهری به همراه برخی اطلاعات آنان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

موضوعی که واکنش گسترده کاربران فضای مجازی را در پی داشت و برخی این اقدام را نقض حریم خصوصی افراد بیان کردند.

اولین موضع گیری شهرداری درباره تلویزیون خبرساز قطارشهری واکنش های مثبت و منفی کاربران و فعالان رسانه در حالی بود که صبح امروز رسانه منتسب به شهرداری مشهد در مطلبی نوشت: این دوربین ها ظاهرا 6ماه است که در راه آهن مشهد و یک ماه است که در فرودگاه نصب شده است.

نصب این دوربین ها و مانیتور ها به منظور بازدارندگی امنیتی در مشهد آغاز شده است؛ باتوجه به اتفاقات تروریستی در برخی شهر های کشور این اتفاق می تواند به برقراری امنیت در محل های مهم شهر کمک کند.

حواشی مانیتورهای قطارشهری در حالی ادامه داشت که از ظهر امروز، برخی فعالان رسانه در سکوت مسئولان شهری در صفحات شخصی خود مدعی توقف نمایش اطلاعات افراد شدند.

تلویزیون های قطار شهری صرفا تصویر دوربین مداربسته را نشان می دهد حواشی تلویزیون های ایستگاه قطار شهری مشهد در حالی از صبح امروز ادامه داشت که مدیر روابط عمومی فرماندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای نمایش اطلاعات شهروندان در تلویزیون پرحاشیه قطار شهری مشهد

ماجرای نمایش اطلاعات شهروندان در تلویزیون پرحاشیه قطار شهری مشهد