مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-20سياسي

امیرعبداللهیان: روابط ایران و لیبی در در مسیر درستی قرار گرفته است


وزیر امور خارجه در دیدار معاون نخست وزیر و وزیر بهداشت لیبی با بیان اینکه روابط 2 کشور در مسیر درستی قرار گرفته، گفت که ایران هیچ محدودیتی برای توسعه مناسبات با لیبی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، رمضان احمد محمد ابوجناح معاون نخست وزیر و وزیر بهداشت لیبی که در رأس هیأتی به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده، سه شنبه 28 آذر ماه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت و گو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با ابراز خرسندی از ارتقای مناسبات بین دو کشور ایران و لیبی ظرف دو سال گذشته، اضافه کرد: ما هیچ محدودیتی برای توسعه مناسبات نداریم.

وزیر امور خارجه افزود: خوشبختانه ارزیابی ما این است که روابط دو کشور در مسیر درستی قرار گرفته و می توانیم به سرعت توافقات بین دو کشور را اجرایی کنیم.

امیرعبداللهیان افزود: جمهوری اسلامی ایران برای روابط، با لیبی اهمیت قائل است و در این چارچوب برگزاری کمیسیون مشترک و نشست بین تجار و بازرگانان دو کشور می تواند در دستورکار قرار گیرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در تولید تجهیزات پزشکی ظرف سال های اخیر، گفت که کمیته مشترک سلامت می تواند بین ایران و لیبی تشکیل شود و همکاری دو کشور در زمینه تبادلات پزشکی ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: روابط ایران و لیبی در در مسیر درستی قرار گرفته است

امیرعبداللهیان: روابط ایران و لیبی در در مسیر درستی قرار گرفته است