مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-01سياسي

بازدید سخنگوی دولت از ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش


سخنگوی دولت با حضور در ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش از ظرفیت های نظامی و فنی این نیرو در منطقه یکم دریایی بندرعباس، منطقه دوم دریایی جاسک، - منطقه سوم دریایی کنارک و پایگاه دریایی پسابندر بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان این سفر که به مناسبت گرامیداشت روز دریایی انجام شد، سخنگوی دولت از ناوشکن دنا، سهند، سبلان و زیردریایی فاتح و اسکله ها، مجموعه مهارت آموزی، مجتمع فرهنگی شهدای نداجا، و همچنین مجموعه کارخانه های نداجا و توانایی های فنی مهندسی نیروی دریایی در ساخت و تعمیرات انواع شناورهای سطحی و زیر سطحی بازدید کرد و در جریان آخرین دستاوردها و ظرفیت های راهبردی این نیرو قرار گرفت.

دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با تشریح ابعاد عملیاتی، سیاسی و بین المللی ناوگروه 86 (دور دنیا) و ارتباط تصویری با ناوگروه 94 (ناوشکن البرز) اعزامی به دریای سرخ، مأموریت های این نیرو در حفاظت از خطوط مواصلاتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و امنیت دریایی کشتی های تجاری را تبیین کرد.

سخنگوی دولت در این بازدید با اشاره به دستاوردهای نیروی دریایی ارتش، اظهار کرد: مأموریت های سنگین و خطیر این نیرو در اقیانوس ها و آب راه های بین المللی نشانه تسلط و اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سخنگوی دولت از ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش

بازدید سخنگوی دولت از ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش