مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-09سياسي

میزبانی خراسان شمالی از مسابقات سراسری نوجوانان و جوانان قرآن کریم


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از میزبانی خراسان شمالی برای برگزاری مسابقات سراسری نوجوانان و جوانان قرآن کریم خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از میزبانی خراسان شمالی برای برگزاری مسابقات سراسری نوجوانان و جوانان قرآن کریم خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در اختتامیه چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی بجنورد که امروز (18 آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل میزبانی مناسب خراسان شمالی از چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، میزبانی مسابقات سراسری نوجوانان و جوانان قرآن کریم در سال آینده را برعهده خراسان شمالی خواهیم گذاشت.

وی افزود: درباره مسابقات سراسری قرآن کریم تلاش می شود هر سال آن را برگزار کنیم و در استان های مختلف میزبانی ها را دنبال کنیم.

خاموشی با بیان اینکه برای سعادت و رستگاری، راهی به جز نشستن در محضر قرآن وجود ندارد، اظهار کرد: شاهدیم که اکنون با پرچمداری اباعبدالله، کسی از آمریکا هراس ندارد و مکتب مقاومت در جای جای دنیا شکل گرفته است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور همچنین بیان کرد: برای رستگاری، آیات مختلفی در قرآن کریم وجود دارد و عمل به آن ها، راه رسیدن به رستگاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی خراسان شمالی از مسابقات سراسری نوجوانان و جوانان قرآن کریم

میزبانی خراسان شمالی از مسابقات سراسری نوجوانان و جوانان قرآن کریم