مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-26اجتماعي

آغاز پروژه نصب و ارتقای 155 سامانه نظارت تصویری جاده ای در جنوب کشور


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از آغاز پروژه نصب و ارتقا 155 سامانه نظارت تصویری در جنوب کشور خبر داد و گفت: دوربین های نظارت تصویری در 5 استان جنوبی کشور نصب خواهند شد یا مورد ارتقا قرار می گیرند.

- ایسنا/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از آغاز پروژه نصب و ارتقا 155 سامانه نظارت تصویری در جنوب کشور خبر داد و گفت: دوربین های نظارت تصویری در 5 استان جنوبی کشور نصب خواهند شد یا مورد ارتقا قرار می گیرند.

علیرضا راستیار امروز، 5 آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان فارس دبیر منطقه جنوب مرکز مدیریت راه های کشور است، گفت: 155 سامانه نظارت تصویری در استان های بوشهر، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و فارس نصب خواهند شد و یا ارتقا داده می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: سهم هر استان به ترتیب بوشهر 20 سامانه، خوزستان 28 سامانه، فارس 51 سامانه، کهگیلویه و بویراحمد 21 سامانه و استان هرمزگان 35 است که در مجموع 82 سامانه جدید و 72 سامانه ارتقا خواهد یافت.

راستیار از اهمیت استفاده از فناوری های نوین در رصد و مدیریت راه ها یاد کرد و ادامه داد: این دوربین ها در نقاط پرترافیک، گردنه های برف گیر و مه گیر نصب خواهند شد تا در افزایش کیفیت خدمت رسانی به کاربران جاده ای و عملیات راهداری به خصوص راهداری زمستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه نصب و ارتقای 155 سامانه نظارت تصویری جاده ای در جنوب کشور

آغاز پروژه نصب و ارتقای 155 سامانه نظارت تصویری جاده ای در جنوب کشور