مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:002023-11-27بين الملل

حماس: به دنبال تمدید آتش بس هستیم


جنبش حماس از تلاش های خود برای تمدید آتش بس در نوار غزه پس تکمیل توافقی که با میانجیگری قطر و حمایت مصر و آمریکا جهت آزادسازی 50 اسیر اسراییلی در مقابل 150 اسیر فلسطینی حاصل شد، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، جنبش حماس از تلاش های خود برای تمدید آتش بس در نوار غزه پس تکمیل توافقی که با میانجیگری قطر و حمایت مصر و آمریکا جهت آزادسازی 50 اسیر صهیونیست در مقابل 150 اسیر فلسطینی حاصل شد، خبر داد.

جنبش حماس در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که به دنبال آن است توافق آتش بس انسانی که چهار روز ادامه داشت و امروز وارد چهارمین روز خود شده و تا این لحظه سه گروه از اسرای رژیم صهیونیستی از غزه در مقابل سه گروه از اسیران و بازداشتی های فلسطینی از زندان های این رژیم آزاد شده اند، تمدید شود.

این جنبش تصریح کرد: می خواهیم آتش بس را پس از اتمام مهلت چهار روزه، با افزایش تعداد اسرایی که قرار است آزاد شوند، مطابق آنچه در متن توافق آتش بس انسانی آمده، تمدید کنیم.

دو تن از رهبران گروه های مقاومت فلسطین نیز در گفتگو با شبکه خبری الجزیره ضمن اشاره به اینکه قرارداد تبادل اسرای بزرگتری می تواند اجرا شود، گفتند: این آتش بس انسانی قابل تمدید است.

خلیل الحیه، عضو دفتر سیاسی حماس در گفتگو با الجزیره اظهار کرد: حماس در قرارداد تبادل اسرا مثبت برخورد کرد و بر پایبندی به بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: به دنبال تمدید آتش بس هستیم

حماس: به دنبال تمدید آتش بس هستیم