مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:152023-11-29اقتصادي

ظرفیت خودروسازی کرمانشاه به 100 هزار دستگاه می رسد


خبرهای خوبی از افزایش ظرفیت خودروسازی کرمانشاه به گوش می رسد و بعد از چند سال پیگیری، قرار است ظرفیت تولید این واحد به 100 هزار دستگاه در سال برسد تا بتواند اشتغال بیشتری برای کرمانشاه به همراه بیاورد.

- ایسنا/کرمانشاه خبرهای خوبی از افزایش ظرفیت خودروسازی کرمانشاه به گوش می رسد و بعد از چند سال پیگیری، قرار است ظرفیت تولید این واحد به 100 هزار دستگاه در سال برسد تا بتواند اشتغال بیشتری برای کرمانشاه به همراه بیاورد.

کارخانه خودروسازی کرمانشاه یکی از سه مصوبه بزرگ سفر مقام معظم رهبری برای استان کرمانشاه بود که سال 1396 با ظرفیت اولیه مونتاژ 30 هزار دستگاه خودرو پژو پارس در سال راه اندازی شد.

ظرفیت این واحد طی این سالها تا حدودی افزایش یافت و به 43 هزار دستگاه در سال رسید.

اخیرا پیگیری های جدی برای افزایش ظرفیت این واحد تا 100 هزار دستگاه در سال، سه شیفته شدن فعالیت این کارخانه و تولید خودرویی جدید در مجموعه ایران خودرو کرمانشاه صورت گرفته است، موضوعی که در بازدید چندی قبل محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه از این کارخانه مورد تاکید قرار گرفت.

پیرو همین پیگیری ها هفته گذشته نشستی برای افزایش ظرفیت ایران خودرو کرمانشاه با حضور عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس، استاندار کرمانشاه و مدیرعامل شرکت ایران خودرو کشور برگزار و تفاهم نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت خودروسازی کرمانشاه به 100 هزار دستگاه می رسد

ظرفیت خودروسازی کرمانشاه به 100 هزار دستگاه می رسد