مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-01سياسي

خضریان: شهید مدرس الگویی مناسب برای انتخاب اصلح در انتخابات است


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص هایی همچون مردم داری، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، استبدادستیزی، ایستادگی در برابر تهدید و  تطمیع، - نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص هایی همچون مردم داری، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، استبدادستیزی، ایستادگی در برابر تهدید و  تطمیع، ساده زیستی و استقلال شخصیتی از جمله ویژگی های برجسته شهید آیت الله مدرس است که از این رهگذر می توان او را در اندیشه و عمل الگویی مناسب برای انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن یادداشت علی خضریان با عنوان مدرس؛ الگوی ماندگار انتخاب اصلح به شرح زیر است: در طول یک صد سال اخیر شهید آیت الله سیدحسن مدرس از جمله فقیهان و عالمانی است که در عمر با برکت خود علاوه بر دیانت، به سیاست نیز به معنای تام و تمام آن پرداخته است.

آیت الله مدرس از عصر مشروطه تا لحظه شهادت در مبارزه با استبداد و استعمار درخشیده و تبدیل به الگوی ماندگار شده است.

شهید مدرس در پنج دوره نمایندگی خود در مجلس عرصه های نوینی از سیاستمداری و سیاستگذاری را خلق کرد که برگرفته از شخصیت خودساخته او بود.

نگاهی به مؤلفه های شخصیتی وی، ابعاد برجسته ای از الگوی یک نماینده تمام و کمال مردم را به منصه ظهور می رساند که از هر جهت اسوه و نمونه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: شهید مدرس الگویی مناسب برای انتخاب اصلح در انتخابات است

خضریان: شهید مدرس الگویی مناسب برای انتخاب اصلح در انتخابات است