مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:402023-11-28سياسي

مجلس شورای اسلامی به عنوان نایب رییس کمیته فلسطین APA انتخاب شد


نمایندگان مجالس شرکت کننده در نشست شورای اجرایی مجمع مجالس آسیایی پس از تصویب نهایی تشکیل کمیته فلسطین، این کشور را به عنوان رییس کمیته و جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نایب رییس برگزیدند.

- نمایندگان مجالس شرکت کننده در نشست شورای اجرایی مجمع مجالس آسیایی پس از تصویب نهایی تشکیل کمیته فلسطین، این کشور را به عنوان رییس کمیته و جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نایب رییس برگزیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان اولین روز برگزاری نشست شورای اجرایی مجمع مجالس آسیایی در ترکیه، مجلس شورای اسلامی به عنوان نایب رییس کمیته فلسطین انتخاب شد.

نمایندگان مجالس کشورهای شرکت کننده در این نشست، تشکیل کمیته فلسطین را به تصویب نهایی رساندند.

این کمیته متشکل از 13 عضو است که با توجه به موضوع کمیته که به طور کامل به بحث فلسطین اختصاص می یابد، کشور فلسطین به عنوان رییس این کمیته، جمهوری اسلامی ایران به عنوان نایب رییس و اندونزی به عنوان گزارشگر انتخاب شدند.

کشورهای اردن، کویت، لبنان، عراق، بحرین، آذربایجان، ترکیه، پاکستان، یمن، تاجیکستان و عربستان سایر اعضای این کمیته را تشکیل می دهند.

نمایندگان حاضر در نشست مذکور بر ضرورت گسترش فعالیت ها و انجام اقدامات لازم در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس شورای اسلامی به عنوان نایب رییس کمیته فلسطین APA انتخاب شد

مجلس شورای اسلامی به عنوان نایب رییس کمیته فلسطین APA انتخاب شد