مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-25ورزشي

علیرضا یوسفی؛ از تصادف سنگین در کودکی تا دبل قهرمانی در جهان با پولاد سرد


علیرضا یوسفی توانست برای دومین بار قهرمان وزنه برداری جوانان جهان شود و حالا خودش را برای رکوردشکنی در رده بزرگسالان آماده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در حالی بامداد جمعه با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید که وزنه برداری کشورمان باز هم در سنگین وزن آقایی خود را نشان داد و علیرضا یوسفی توانست دومین قهرمانی خود را در این رقابت ها از آن خود کند و نامش را در میان بزرگان این رشته جاودانه کند.

او در رده نوجوانان هم قویترین پسر دنیا بود و در المپیک نوجوانان و قهرمانی نوجوانان جهان 2018 هم در جایگاه نخست ایستاد.

پسر قائمشهری وزنه برداری ایران که اصالتا زاده روستای هردورود است، وقتی 9 ساله بود و دوران ابتدایی را سپری می کرد، با وجود اینکه کشتی حرف اول را در قائمشهر می زند، به پیشنهاد یکی از دوستان پدرش سمت وزنه برداری رفت و از آنجا که تنها یک باشگاه وزنه برداری در قائمشهر وجود دارد، زیر نظر مرحوم قاسم غزالیان، مربی ای که کاشف بهداد سلیمی بود، تمرینات خود را آغاز کرد.

علیرضا با توجه به اینکه کودکی سختی هم را به دلیل تصادف سنگین و عمل جراحی سَر پشت سرگذاشته بود، شاید کمتر کسی فکر می کرد اصلا بتواند ورزش کند، اما قرار گرفتن در مسیر درست همه معادلات را برهم زد و روند زندگی او با حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا یوسفی؛ از تصادف سنگین در کودکی تا دبل قهرمانی در جهان با پولاد سرد

علیرضا یوسفی؛ از تصادف سنگین در کودکی تا دبل قهرمانی در جهان با پولاد سرد