مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-26اقتصادي

تعهدات ارزی مانعی برای افزایش صادرات صنعت کفش است


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کفش قم امروز در سطح فراملی حرف هایی برای گفتن دارد، گفت: تعهدات ارزی در این صنف مانعی برای افزایش صادرات است که باید از طریق بانک مرکزی و وزارت صمت و اقتصاد حل شود.

- ایسنا/قم نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کفش قم امروز در سطح فراملی حرف هایی برای گفتن دارد، گفت: تعهدات ارزی در این صنف مانعی برای افزایش صادرات است که باید از طریق بانک مرکزی و وزارت صمت و اقتصاد حل شود.

احمد امیرآبادی فراهانی شب گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه مواد اولیه، ماشین آلات، تکنولوژی، چرم و صنایع وابسته صنعت کفش ایران-قم در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این نمایشگاه نسبت به دوره های گذشته پیشرفت بسیاری داشته است.

وی با اشاره به اینکه این دوره از نمایشگاه از نظر کیفیت، جذابیت و تعداد غرفه ها با نمایشگاه بین المللی تهران رقابت می کند، مطرح کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی برای قم ظرفیت بسیار بالایی ایجاد می کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر مسئولین استان قم نسبت به رفع مشکلات مجموعه مدیریت این نمایشگاه اهتمام بیشتری داشته باشند، این نمایشگاه چیزی از نمایشگاه بین المللی تهران کم نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهدات ارزی مانعی برای افزایش صادرات صنعت کفش است

تعهدات ارزی مانعی برای افزایش صادرات صنعت کفش است