مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-19فناوري

استقبال گسترده شرکت های خصوصی از نمایشگاه «تلکام»


عضو شورای سیاست گذاری نمایشگاه تلکام 1402 امروز در نشست خبری گفت: وزارت ارتباطات در نمایشگاه امسال حضور نخواهد داشت، زمانی می تواند حضور وزارتخانه موثر باشد که استقبال کمی از سوی شرکت های فناور و بخش های خصوصی حوزه مخابرات در این نمایشگاه صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، داوود ادیب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و رییس کانون هماهنگی فاوا در نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال،  با بیان اینکه نمایشگاه امسال از حالت انیمیشینی خارج شده و حرفه ای تر برگزار خواهد شد، اظهار کرد: وزارت ارتباطات در نمایشگاه امسال حضور نخواهد داشت،  زمانی می تواند حضور وزارتخانه موثر باشد که استقبال کمی از سوی شرکت های فناور و بخش های خصوصی حوزه مخابرات در این نمایشگاه صورت گیرد.

  وی با بیان اینکه امسال از این وزاتخانه دعوت نشده است، افزود: البته تعامل خوبی بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دیجیتال،  وزارت ارتباطات و شورای سیاستگذاری برقرار است و در روز افتتاحیه نیز وزیر ارتباطات حضور خواهند داشت.

  ادیب با بیان اینکه شعار امسال نمایشگاه تلکام تحول دیجیتال و اتصال پذیری است، گفت: در نمایشگاه امسال، 15پنل و 22 کارگاه در نمایشگاه برگزار خواهد شد و اساتید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گسترده شرکت های خصوصی از نمایشگاه «تلکام»

استقبال گسترده شرکت های خصوصی از نمایشگاه «تلکام»