مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 21:452023-11-28بين الملل

نگرانی سازمان ملل از قصد صهیونیست ها برای تشدید حمله با اتمام آتش بس


دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز (سه شنبه) اعلام کرد که اظهارات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر گسترش جنگ پس از پایان وقفه بشردوستانه، - دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز (سه شنبه) اعلام کرد که اظهارات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر گسترش جنگ پس از پایان وقفه بشردوستانه، بسیار نگران کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارتا اورتادو ، سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در گفت وگو با خبرگزاری آناتولی عنوان کرد: اظهارات رهبران سیاسی و نظامی اسراییل در روزهای اخیر مبنی بر گسترش و تشدید حمله نظامی به سرتاسر غزه پس از پایان وقفه، بسیار نگران کننده است.

این سخنگو در عوض از تمامی طرفین این مناقشه و همچنین کشورهای دارای نفوذ در این مسئله خواست تا از وقفه بشردوستانه کنونی برای دستیابی به یک آتش بس کامل استفاده کنند.

اورتادو تأیید کرد که پس از چند هفته زندگی در جهنم، مردم غزه این روزها با برقراری آتش بس کمی مجال تنفس پیدا کرده اند؛ اما تلاش های بسیار بیشتری باید انجام شود که حفاظت از غیرنظامیان در صدر آن هاست.

اظهارات این مقام سازمان ملل در حال مطرح می شود که مقامات رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته از قصد خود برای از سرگیری حملات به شکلی گسترده تر و شدیدتر پس از پایان آتش بس خبر داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی سازمان ملل از قصد صهیونیست ها برای تشدید حمله با اتمام آتش بس

نگرانی سازمان ملل از قصد صهیونیست ها برای تشدید حمله با اتمام آتش بس