مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 22:102023-12-07اقتصادي

روزانه 40 تن گوشت قرمز در گیلان تولید می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: مصرف گوشت در استان به صورت روزانه 80 تن است و رقمی معادل 40 تن در داخل استان تولید می شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: مصرف گوشت در استان به صورت روزانه 80 تن است و رقمی معادل 40 تن در داخل استان تولید می شود.

صالح محمدی امروز، 16 آذرماه، با اشاره به وضعیت تولید گوشت قرمز در استان گیلان، اظهار کرد: مصرف گوشت در استان گیلان به صورت روزانه 80 تن است و رقمی معادل 40 تن در داخل استان تولید شده و مابقی از استان های قزوین، زنجان و اردبیل جهت تامین نیاز بازار وارد گیلان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی گیلان، وی در ادامه به آمار روزانه کشتار دام در استان اشاره و خاطرنشان کرد: روزانه بیش از 755 راس دام از نوع گاو، گاومیش، گوسفند و بز در کشتارگاه های استان ذبح شده و بیش از 52 هزار کیلو گوشت از این تعداد به دست می آید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: در حال حاضر سه کشتارگاه با ظرفیت 550 راس دام سنگین و 1850 راس دام سبک در استان فعال است.

محمدی یادآور شد: گیلان رتبه 12 را در تولید گوشت قرمز در کشور به خود اختصاص داده و 114 هزار بهره بردار در حوزه دام سبک و سنگین در استان فعالیت می کنند و بیش از 60 درصد بهره برداران استان به روش سنتی به پرورش دام مشغول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 40 تن گوشت قرمز در گیلان تولید می شود

روزانه 40 تن گوشت قرمز در گیلان تولید می شود