مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:352023-12-19بين الملل

تقدیم استوارنامه سفیر جدید پاکستان به امیرعبداللهیان


«محمد مدثر تیپو» سفیر جدید پاکستان در تهران، استوارنامه خود را به «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد.

- محمد مدثر تیپو سفیر جدید پاکستان در تهران، استوارنامه خود را به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مدثر تیپو، سفیر تام الاختیار جمهوری اسلامی پاکستان در تهران روز سه شنبه و در جریان تقدیم رونوشت استوارنامه خود به امیرعبداللهیان، آرمان های سران پاکستان در تقویت هر چه بیشتر روابط برادرانه و تاریخی بین دو کشور و همکاری در ایجاد صلح و ثبات منطقه ای را منتقل کرد .

سفیر پاکستان همچنین حمله تروریستی راسک را محکوم کرد و همچنین از نقش ایران در برجسته کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بسیج حمایت بین الملل علیه این اقدامات تشکر و قدردانی کرد.

وزیر خارجه ایران نیز ضمن خیرمقدم به سفیر پاکستان، ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور که ریشه در فرهنگ و سنت های مشترک دارد، در طول مدت ماموریت او در تهران به اوج جدیدی برسد.

روز دوشنبه هم جلیل عباس جیلانی وزیر خارجه دولت موقت پاکستان در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان، درباره اوضاع در غزه و حمله تروریستی در جنوب شرق ایران، رایزنی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم استوارنامه سفیر جدید پاکستان به امیرعبداللهیان

تقدیم استوارنامه سفیر جدید پاکستان به امیرعبداللهیان