مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-20سياسي

ضرورت «پناهگاه» بودن امام رضا (ع) در خدمت گزاری به زائران


جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: وظیفه ما در ستاد خدمات سفر این است، مقوله «پناهگاه» بودن امام رضا(ع) را در جریان خدمت گزاری به زائران تبیین و معرفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی های برجسته اهل بیت در زیارت جامعه کبیره این است که اهل بیت ما به عنوان پناهگاه مردم شناخته می شوند، بنابراین بدان معناست که زائران امام رضا (ع) با رده های سنی مختلف و آرزوهای گوناگون به خدمت ایشان مشرف می شوند و این حرم پناهگاه مردم است.

وی تاکید کرد: وظیفه ما در ستاد خدمات سفر این است، مقوله پناهگاه بودن امام رضا (ع) را در جریان خدمت گزاری به زائران تبیین و معرفی کنیم.

سید جواد موسوی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در این جلسه گزارشی از ضرورت ها، اقدامات و برنامه های نظارتی خدمت رسانی مراکز بین جاده ای ارائه کرد و گفت: یکی از مهم ترین نیازهای زائران در مسیر جاده های منتهی به مشهد نمازخانه و سرویس های بهداشتی است که طرح نظارتی با همکاری دستگاه های مرتبط تهیه و تا قبل از نوروز کمبودهای این حوزه در حد امکان بر طرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت «پناهگاه» بودن امام رضا (ع) در خدمت گزاری به زائران

ضرورت «پناهگاه» بودن امام رضا (ع) در خدمت گزاری به زائران