مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 20:052023-12-15اجتماعي

ترافیک سنگین در ورودی های شرقی پایتخت


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک پرحجم و روان در هراز و فیروزکوه و ترافیک سنگین را در ورودی های شرقی پایتخت شاهد هستیم.

- ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و روان درجریان است اما در برخی مناطق این محور با افزایش بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی گفت: در حال حاضر بار ترافیکی سنگین اما روان از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود، ورودی آزادراه تهران_پردیس، محدوده شهر گیلاوند و مهرآباد رودهن وجود دارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و روان درجریان بوده و در برخی نقاط این محور با افزایش ترافیک و پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم اما هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم به دلیل بزرگراهی بودن، روان و عادی درجریان است و هم وطنان بدون گره ترافیکی در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در ورودی های شرقی پایتخت

ترافیک سنگین در ورودی های شرقی پایتخت