مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:452023-11-23سياسي

پرداخت 100 فقره تسهیلات اشتغال زایی در شهرستان فلارد


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون 100 فقره تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان این نهاد در شهرستان فلارد پرداخت شده است و تلاش می شود تا پایان سال این میزان به 300 فقره برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، جاسم محمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فلارد گفت: هم اکنون 2 هزار و 500 خانواده تحت پوشش خدمات کمیته امداد فلارد هستند، یعنی بالغ بر 5 هزار و 30 نفر در حوزه های مادی، فرهنگی و معنوی از این نهاد خدمات دریافت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای امسال تا کنون 100 فقره تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان این نهاد در شهرستان فلارد پرداخت شده است و تلاش می شود تا پایان سال این میزان به 300 فقره برسد.

 وی با اشاره به احداث 15 فقره مسکن مددجویی در سطح شهرستان فلارد، اضافه کرد: امسال نزدیک به 93 پرونده با موضوع ایجاد مسکن روستایی برای استفاده از تسهیلات به بنیاد مسکن ارسال کرده ایم.

محمدی با اشاره به تعمیر 110 واحد مسکن مددجویی در شهرستان فلارد، اظهار کرد: 150 دستگاه لوازم ضروری منزل برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد ارسال شده که تا پایان سال این تعداد 2 برابر می شود و همچنین 22 سری جهیزیه هم بین عروس و دامادهای تحت پوشش توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 100 فقره تسهیلات اشتغال زایی در شهرستان فلارد

پرداخت 100 فقره تسهیلات اشتغال زایی در شهرستان فلارد