مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-01سياسي

امام جمعه شهر شهید چمران: برخی از تصمیمات مسئولان موجب نارضایتی مردم می شود


متاسفانه تصمیم مسئولان برای اجرای طرح قیمت آزاد سیلندر گاز به علت عدم اطلاع رسانی صحیح، افزایش یکباره قیمت، عدم ارائه تسهیلات به خانواده هایی که فاقد گاز کشی خانگی هستند، - ه گزارش خبرگزاری فارس از شهر شهید چمران، حجت الاسلام عارف ابراهیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر شهید چمران که در مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، با اشاره به نارضایتی مردم نسبت به طرح دو نرخی شدن سیلندر گاز مایع، اظهار کرد: در این طرح قیمت آزاد سیلندر گاز به یکباره بیش از 10 برابر شد.

متاسفانه این تصمیم مسئولان  مربوطه به علت عدم اطلاع رسانی صحیح، افزایش یکباره قیمت، عدم ارائه تسهیلات به خانواده هایی که فاقد گازکشی خانگی هستند، عدم اجرای صحیح، اجرا در زمان نامناسب موجب نارضایتی مردم و حضور زیاد آنان در دفاتر ائمه جمعه و اعلام شکایت شده است.

وی افزود: مسئولان  قبل از اجرای هر طرحی باید توابع آن را در میان مردم بیندیشند و طرح باید جامع و کامل باشد تا بتواند رضایت مندی مردم را فراهم کند.

آنان با این تصمیم خود، افراد نیازمند و یا افرادی که در دهک های پایین جامعه هستند را بیش از پیش تحت فشار قرار داده اند.

امام جمعه شهر شهید چمران در ادامه پیشنهاداتی در جهت کاهش نارضایتی ها و کمک به مردم ارائه کرد و گفت: جلوگیری از ارجاع بی مورد مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهر شهید چمران: برخی از تصمیمات مسئولان موجب نارضایتی مردم می شود

امام جمعه شهر شهید چمران: برخی از تصمیمات مسئولان موجب نارضایتی مردم می شود