مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:502023-11-23اقتصادي

متقاضیان نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی از 43هزار نفر گذشت


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تعداد متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در استان به بیش از 43 هزار نفر رسیده که از این تعداد برای حدود 30 هزار نفر متقاضی تخصیص پروژه انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: تعداد متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در استان به 43 هزار و 219 نفر رسیده که از این تعداد برای حدود 30 هزار نفر متقاضی تخصیص پروژه انجام شده است.

وی افزود: تخصیص زمین برای تمامی متقاضیان انجام شده و اراضی مورد نیاز برای ساخت 180 هزار واحد مسکونی احصا و تامین شده و با این آمار آذربایجان غربی رتبه سوم کشوری را در عملکرد اجرایی طرح های نهضت ملی مسکن کسب کرده است.

حمزه لو ادامه داد: سهمیه استان برای چهار سال ساخت 203 هزار و 929 واحد مسکونی است که این واحدهای مسکونی در 48 شهر آذربایجان غربی در بخش های مشکن شهری، روستایی، بازآفرینی شهری و خودمالکی احداث می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح جوانی جمعیت، افزود: در این طرح نیز آذربایجان غربی برای 570 متقاضی طرح جوانی جمعیت در مرحله نخست اعطای زمین انجام داد و روند طرح همچنان ادامه دارد و ساماندهی باقی متقاضیان در حال انجام است و آذربایجان غربی استان برتر کشور در روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی از 43هزار نفر گذشت

متقاضیان نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی از 43هزار نفر گذشت