مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-07سياسي

پژوهش عامل پیشبرنده کشور به سمت توسعه پایدار است


دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، پژوهش را عامل پیشبرنده کشور به سمت توسعه پایدار و کلید واژه ای موثر برای ساماندهی مشکلات کشور در حوزه مختلف خواند.

- ایسنا/یزد دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، پژوهش را عامل پیشبرنده کشور به سمت توسعه پایدار و کلید واژه ای موثر برای ساماندهی مشکلات کشور در حوزه مختلف خواند.

محسن رضایی امروز پنجشنبه 16 آذرماه در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان یزد که در محل استانداری یزد برگزار شد، شانزدهم آذرماه را از روزهای مهم و از نقاط عطف روند سیاسی ملت ایران و تقارن آن را با هفته پژوهش، تقارنی مبارک خواند.

وی پژوهش را کلید واژه موثر برای ساماندهی مشکلات کشور در حوزه مختلف خواند و گفت: کلنگ زنی های بی نتیجه در ادوار گذشته محصول نبود پژوهش کافی و بی توجهی به ظرفیت های دانش بنیان ها بوده است.

رضایی تاکید کرد: پژوهش شرکت های دانش بنیان و نخبگان باید به توسعه همه جانبه و دستاوردهای بزرگ در حوزه های مختلف منجر شود.

وی پژوهش را عامل پیشبرنده کشور به سمت توسعه پایدار دانست و بیان کرد: شرکت های دانش بنیان باید بیشتر در امور توسعه و برنامه های کشور نقش آفرینی کنند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به اهمیت ساماندهی نیروهای اجتماعی برای توسعه همه جانبه، گفت: نیروهای اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش عامل پیشبرنده کشور به سمت توسعه پایدار است

پژوهش عامل پیشبرنده کشور به سمت توسعه پایدار است