مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:302023-11-26اقتصادي

واردات بیش از یک میلیون تن گندم به کشور از ابتدای امسال


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از واردات 16 کشتی حامل کالای اساسی گندم به کشور از طریق بندر امام خمینی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از واردات 16 کشتی حامل کالای اساسی گندم به کشور از طریق بندر امام خمینی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تداوم روند واردات گندم از طریق بندر امام خمینی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 16 کشتی حامل گندم از طریق این بندر وارد کشور شده است.

وی افزود: در این زمینه با توجه به تعداد کشتی های تخلیه شده در بندر امام از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیون و 50 هزار تن گندم وارد کشور شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: این محموله ها به سفارش شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران خریداری و از طریق بندر امام وارد کشور شده اند و پس از تخلیه و بارگیری به مقاصد موردنظر حمل شده اند.

جهان نژادیان عنوان کرد: واردات غلات موردنیاز کشور با هدف تامین پایدار این کالای اساسی و بالا بردن ضریب امنیت غذایی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند واردات گندم به عنوان کالای اساسی بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و همچنان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات بیش از یک میلیون تن گندم به کشور از ابتدای امسال

واردات بیش از یک میلیون تن گندم به کشور از ابتدای امسال