مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-05اقتصادي

صدور 134 ابلاغیه تولید بار اول برای شرکت های دانش بنیان


معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در دومین روز از رویداد پتروفن 1402 به تشریح ظرفیت های قانونی حمایت از شرکت های دانش بنیان به ویژه در همکاری با شرکت های بزرگ پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدی فرد در پنل مکانیزم های همکاری شرکت های دانش بنیان با صنعت پتروشیمی و ابزارهای حمایتی با بیان اینکه قانون جهش تولید دانش بنیان در سال 1401 به تصویب رسید، گفت: این قانون، یکی از مهم ترین و کارآمدترین قوانینی است که در کشور تصویب و اجرا شد و در ادامه قانون حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان ها مصوب 1389 بود.

یک دهه اجرای این قانون باعث شد کشور از تراز بالاتری در حوزه قابلیت های مبتنی بر دانش برخوردار شود و نهال نوپایی که زمانی پایه گذاری شد، اکنون به درختی در حال ثمر تبدیل شود.

اسدی فرد عنوان کرد: معاونت علمی در دوره چهارم فعالیت خود متناسب با این فضا فعالیت خود را شروع کرده است؛ در این میان هم گفتمان جامعه مبنی بر حمایت از دانش بنیان ها شکل گرفته است.

در واقع جامعه از دانش بنیان ها انتظار دارد که مسائل را حل کنند.

وی تصریح کرد: رویکرد حمایت از شرکت های دانش بنیان، عمدتا معطوف به شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه تولید محصولات با فناوری پیشرفته بود، اما اقتصاد کشور تحت تاثیر صنایع بزرگ مثل پتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 134 ابلاغیه تولید بار اول برای شرکت های دانش بنیان

صدور 134 ابلاغیه تولید بار اول برای شرکت های دانش بنیان