مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-12اقتصادي

امضای چند قرارداد کلان تولید بار اول در صنعت نفت


وزارت نفت از اقدام های نوآورانه حمایت می کند و در این راستا نیز چند قرارداد کلان تولید بار اول در چهار شرکت اصلی وزارت نفت در دومین همایش پتروتک امضا می شود.

- رییس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: وزارت نفت از اقدام های نوآورانه حمایت می کند و در این راستا نیز چند قرارداد کلان تولید بار اول در چهار شرکت اصلی وزارت نفت در دومین همایش پتروتک امضا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عظیم کلانتری اصل امروز در نشست خبری دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت (پتروتک) که هفته آینده برگزار می شود، با بیان اینکه این کنفرانس با همکاری تمام ارکان زیست بوم فناوری و با مشارکت و حمایت معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، پارک توسعه فناوری و چهار شرکت اصلی وزارت نفت همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود، اظهار کرد: آیین افتتاحیه دومین رویداد پتروتک روز سه شنبه هفته آینده (28 آذرماه) برگزار خواهد شد.

به گفته وی چهار نشست تخصصی درباره نیازهای فناورانه و توانمندی های شرکت های دانش بنیان برای چهار شرکت اصلی وزارت نفت در عصر روز سه شنبه (29 آذرماه) و صبح روز چهارشنبه (30 آذرماه) برگزار می شود که این نشست ها نسبت به سال گذشته تخصصی تر شده است و اهداف مشخصی را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای چند قرارداد کلان تولید بار اول در صنعت نفت

امضای چند قرارداد کلان تولید بار اول در صنعت نفت