مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 20:552023-12-10اجتماعي

معضل ترافیکی محدوده سرای ایرانی تهران رفع می شود


با اجرای طرح های مختلف، به زودی معضل ترافیک محدوده سرای ایرانی در روزهای جمعه رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمد شیری شهردار منطقه 15 گفت: در سنوات گذشته به علت وجود انبار های بی شمار با عنوان انبار چای در این محدوده و تخلیه و بارگیری بار وانتی ها و کامیون ها  شاهد ترافیک سنگین صبحگاهی محله مسعودیه بودیم که با تغییرکاربری انبارمعروف چای، این معضل ترافیکی که از دغدغه های شهروندان بود رفع شد.

شیری با اشاره به افتتاح مجموعه سرای ایرانی گفت: افتتاح مجموعه سرای ایرانی به عنوان پروژه محرک توسعه در منطقه 15، است اما نمی توان مشکل ترافیکی این محدوده و دغدغه اهالی را نادیده گرفت به همین سبب پیش بینی لازم جهت رفع مشکلات ترافیکی در این محدوده مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار منطقه در توضیح بیشتر گفت: پیوست ترافیکی و اجتماعی به منظور تسهیل تردد و ترافیک تهیه شده است و در خصوص ایجاد بن بست ترافیکی که در همه مراکز خرید صورت می گیرد و یکی از نگرانی های مردم است پیگیری مستمر داریم.

شیری درباره ترافیک روزهای پایانی چند هفته اخیر سرای ایرانی نیز افزود:  رصد و ارزیابی روزانه ترافیک این محدوده طی 3 هفته گذشته در 3 نوبت صبح، ظهر و عصرگاهی صورت گرفته است و طی روزهای شنبه تا پنج شنبه  ترافیک ومشکلی وجود ندارد و تردد طبق روال انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل ترافیکی محدوده سرای ایرانی تهران رفع می شود

معضل ترافیکی محدوده سرای ایرانی تهران رفع می شود