مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-15سياسي

باران های سیل آسای باشت و اعتبار ضروری و اورژانسی 120 میلیاردی+فیلم


شهر باشت به دلیل بارش های سیل آسا بنا به گفته شهردار به یک اعتبار ضروری نیاز دارد.

- سید رضا حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: طرح احداث کانال دفع آبهای سطحی این شهر با هدف جلوگیری از تجمع آبهای سطحی و هدایت و دفع آبهای سطحی برای نخسیتن بار در دولت سیزدهم در این شهرستان اجرا شد.

حسینی افزود: این عملیات با هدف هدایت آبهای سطحی مسیر و جلوگیری از تجمع نزولات آسمانی به طول 2 کیلومتر در چند مسیر در مرحله اجراست.

وی  ارتفاع این طرح عمران شهری را 1.

2 متر ذکر کرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح در دور دوم سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و هم اکنون فاز نخست این طرح با اعتبار بیش از 80 میلیارد ریال بطول یکهزار متر مربع اجرا شده است.

حسینی اظهار داشت: این طرح از چهار راه کتاب تا ورودی این شهر (ابتدای جاده روستای تل مویزی) اجرا خواهد شد و در صورت تخصیص اعتبارات مشکل دفع آبهای سطحی شهر باشت برطرف خواهدشد.

شهردار باشت افزود: فاز نخست این طرح بر اساس وعده های داده شده قبل از فصل بارندگی به اتمام رسیده و هم اکنون فاز دوم این طرح به دلیل نبود اعتبار اجرایی نشده است.

هدف از اجرای این طرح وی گفت: هدایت و دفع آبهای سطحی همواره یکی از دغدغه های مهم مردم بوده و شهرداری در جهت بهبود آن به خوبی گام برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران های سیل آسای باشت و اعتبار ضروری و اورژانسی 120 میلیاردی+فیلم

باران های سیل آسای باشت و اعتبار ضروری و اورژانسی 120 میلیاردی+فیلم