مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-13فرهنگي

خبرهای از حقیقت تا «سی سالگی فرید»


خبری از جگونگی تهیه بلیت جشنواره حقیقت ، فیلم کوتاه «سی سالگی فرید» و چند خبر از اجرای تیاتر از جمله خبرهای دریافتی سینما و تیاتر است.

- خبری از جگونگی تهیه بلیت جشنواره حقیقت ، فیلم کوتاه سی سالگی فرید و چند خبر از اجرای تیاتر از جمله خبرهای دریافتی سینما و تیاتر است.

اجرای نمایش موزیکال_عاشقانه شُل بِمُل با طراحی و کارگردانی مهدیه نساج از امشب بیست ودوم آذر در پردیس شهرزاد آغاز خواهد شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایش موزیکال_عاشقانه شلُ بِمُل به نویسندگی سینا شیخی، تهیه کنندگی علیرضا جلالی و طراحی و کارگردانی مهدیه نساج اجرای خود را از امشب، چهارشنبه بیست ودوم آذر آغاز خواهد کرد.

مهدیه نساج و سینا شیخی بازیگران این نمایش موزیکال هستند و کیومرث مرادی، نویسنده و کارگردان تئاتر این گروه نمایشی را به عنوان مشاور کارگردان همراهی می کند.

نمایش موزیکال_عاشقانه شلُ بِمُل ؛ جدیدترین تجربه مهدیه نساج درمقام کارگردان و پس از 9 سال دوری از صحنه به شمار می آید.

در خلاصه داستان کار آمده است: شلُ بِمُل یک عاشقانه فارغانه موزیکاله که قراره هیجاناتی که ته قلب مون دارن خاک می خورن رو حسابی بتکونه.

سینا شیخی (نویسنده و شاعر)، مهدیه نساج، محمدرضا تفنگچی (سرمایه گذاران)، پریناز کنگاوری (مجری طرح)، افشین الماسی (مدیر تولید)، نیما عباسی (دستیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای از حقیقت تا «سی سالگی فرید»

خبرهای از حقیقت تا «سی سالگی فرید»