مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:252023-11-27حوادث

دستگیری قاچاقچیان لوازم آرایشی در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: در ادامه طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با رانندگان خودرو های حامل انواع کالای قاچاق، - رییس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از 36 هزار عدد اقلام لوازم آرایشی قاچاق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: در ادامه طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با رانندگان خودرو های حامل انواع کالای قاچاق، مأموران کلانتری 137 نصر پنجم آذر ماه در هنگام کنترل خودرو های عبوری، به یک دستگاه خاور در محدوده اتوبان جلال آل احمد تهران مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در مراجعه به خودروی باری ابتدا متهمان قصد گمراه کردن مأموران را داشتند که در بررسی بیشتر 36 هزار و 800 عدد اقلام لوازم آرایشی بدون بارنامه و فاکتور که به روش های غیر قانونی و قاچاق وارد کشور شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش تقریبی کالا های کشف شده را برابر اعلام کارشناسان 20 میلیارد ریال بیان و اظهار داشت: در این عملیات 2 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاچاقچیان لوازم آرایشی در تهران

دستگیری قاچاقچیان لوازم آرایشی در تهران