مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 20:152023-11-23دانش

9 مرکز تحقیقاتی علوم پزشکی در استان اردبیل فعال است


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر 9 مرکز تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد پورفرضی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران از تصویب 600 طرح تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و اظهار کرد: این تعداد طرح تحقیقاتی از ابتدای تاسیس دانشگاه علوم پزشکی بی سابقه است که حاصل تلاش همکاران، گروه های مختلف و دانشکده ها در 9 مرکز تحقیقاتی فعال استان اردبیل است.

وی با اشاره به ارزیابی دانشگاه های علوم پزشکی توسط وزارت بهداشت، افزود: در ارزیابی سال 1400 دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رتبه 12 را در بین دانشگاه های تیپ 2 و از بین 68 دانشگاه علوم پزشکی کل کشور رتبه 28 را کسب کرده بود و در ارزیابی امسال دانشگاه علوم پزشکی در بحث فناوری رتبه 5 را از بین 26 دانشگاه تیپ 2 و در بین تمام دانشگاه ها رتبه 9 را کسب کرده است که نشان دهنده روند رو به رشد در حوزه فناوری است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه به تحقیقات و پژوهش های انجام شده در مرکز تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: یکی از تحقیقات این مرکز، نقش آسپرین را در کاهش فوتی های بیماری کرونا بررسی کرده که نتایج موثری نیز به دست آمده است و بررسی جامعه آماری 20 هزار و 961 نفری نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 مرکز تحقیقاتی علوم پزشکی در استان اردبیل فعال است

9 مرکز تحقیقاتی علوم پزشکی در استان اردبیل فعال است