مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 07:502023-11-26سياسي

ساماندهی وضعیت بسیاری از اموال بدون صاحب در بجنورد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی از ساماندهی و تعیین تکلیف وضعیت بسیاری از اموال بلاصاحب یا مجهول المالک شامل وسایط نقلیه به ویژه موتورسیکلت ها موضوع دادگاه اصل 49 قانون اساسی طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی از ساماندهی و تعیین تکلیف وضعیت بسیاری از اموال بلاصاحب یا مجهول المالک شامل وسایط نقلیه به ویژه موتورسیکلت ها موضوع دادگاه اصل 49 قانون اساسی طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

سیدجواد ایلالی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان نشست وبیناری دادستان کل با دادستان های سراسر کشور، ساماندهی وضعیت پارکینگ های وسائط نقلیه و همچنین انبارهای سازمان اموال تملیکی و گمرکات را از مهمترین مباحث مطروحه در راستای صیانت از حقوق عامه طی این نشست عنوان کرد.

وی با اشاره به وضعیت نامتعارف و نگران کننده پارکینگ ها و شرایط نامناسب نگهداری وسائط نقلیه موجود در آن که پیش از این و در گذشته گاهی از آن تحت عنوان گورستان وسائط نقلیه تعبیر می شد؛ اظهار کرد: خوشبختانه در نتیجه اقدامات انجام شده از جمله ورود دستگاه قضایی، پیگیری های مجدانه رییس کل دادگستری خراسان شمالی و نیز تداوم این روند از سوی دادستان های حوزه های قضایی و دادستان مرکز استان و صدور آراء قضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی وضعیت بسیاری از اموال بدون صاحب در بجنورد

ساماندهی وضعیت بسیاری از اموال بدون صاحب در بجنورد