مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-13اقتصادي

لزوم تامین زمین مناسب در 21 شهر چهارمحال و بختیاری برای طرح نهضت ملی مسکن


در 21 شهری که تاکنون اقدامی در زمینه نهضت ملی مسکن انجام نشده، شورای شهر و شهرداری و مسئولان محلی، با رایزنی باید زمین مناسب را تامین کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در 21 شهری که تاکنون اقدامی در زمینه نهضت ملی مسکن انجام نشده، شورای شهر و شهرداری و مسئولان محلی، با رایزنی باید زمین مناسب را تامین کنند.

غلامعلی حیدری 22 آذرماه در شورای تامین مسکن چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: باید با جدیت بحث مسکن در شهرستان ها دنبال شود زیرا این امر می تواند منجر به ایجاد امید شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بانک های عامل موظفند موانع را برطرف کنند، پذیرفتنی نیست که بانک ها در حال تشکیل پرونده باشند و پرداخت تسهیلات برای طرح نهضت ملی مسکن را شروع نکنند، در جلسه آینده شورا، بانک های دولتی و خصوصی موظف به ارائه گزارش از میزان پرداختی تسهیلات هستند، یعنی سهمیه بانک ها از طرح نهضت ملی مسکن، خودمالکی، گروه ساخت و مسکن روستایی مشخص و شفاف ارائه شود.

حیدری گفت: در 21 شهری که تاکنون اقدامی در زمینه نهضت ملی مسکن انجام نشده، شورای شهر و شهرداری و مسئولان محلی، با رایزنی باید زمین مناسب را تامین کنند.

گرچه فرمانداران در جلسه آینده باید دلیل شروع نکردن این طرح را گزارش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تامین زمین مناسب در 21 شهر چهارمحال و بختیاری برای طرح نهضت ملی مسکن

لزوم تامین زمین مناسب در 21 شهر چهارمحال و بختیاری برای طرح نهضت ملی مسکن