مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-19سياسي

اعتقاد به انجام کار تشکیلاتی انقلاب اسلامی را به ثمر رساند


معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اعتقاد شهیدمفتح به انجام کار تشکیلاتی گفت: شاگردان امام(ره) در شکل گیری و قوام انقلاب نیز مبتنی بر کار تشکیلاتی پیش رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت الاسلام علی لطیفی بعدازظهر امروز در همایش وحدت حوزه و دانشگاه در ساختمان جدیدالاحداث حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان با بیان اینکه شهید مفتح قبل از اینکه نماد وحدت حوزه و دانشگاه باشد نماد وحدت حوزه و دین و دین داری و تربیت بود اظهار کرد: سابقه فعالیت و تلاش های فکری و فرهنگی ایشان قبل از دانشگاه در آموزش و پرورش بود.

وی با اشاره به راه اندازی دبیرستان دین و دانش توسط شهید آیت الله مفتح همراه با شهید بهشتی در قم برای نسل نوجوان و جوان افزود: این تلاش ها آنقدر جدی و پراثر بود که منتج به اخراج آیت الله مفتح از آموزش و پرورش شد؛ البته این شهید بزرگوار پس از این اتفاق خط فکری را رها نکردند.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: شهید مفتح همان مسیری را که در آموزش و پرورش بنا نهاده در دانشگاه دنبال کرد، بنابراین بیراه نیست که سالگرد شهادت ایشان را نه فقط روز وحدت حوزه و دانشگاه؛ بلکه روز وحدت حوزه و آموزش و پرورش و یکپارچگی حوزه های علمیه و دینداری و تربیت به معنای گسترده هم نامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقاد به انجام کار تشکیلاتی انقلاب اسلامی را به ثمر رساند

اعتقاد به انجام کار تشکیلاتی انقلاب اسلامی را به ثمر رساند