مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 07:552023-12-11اقتصادي

تکمیل زیرساخت های بازارچه های مرزی ریمدان و پسابندر دشتیاری، تا پایان سال


مدیرکل بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان گفت: زیرساخت های بازارچه های مرزی ریمدان و پسابندر دشتیاری تا پایان سال تکمیل می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان گفت: زیرساخت های بازارچه های مرزی ریمدان و پسابندر دشتیاری تا پایان سال تکمیل می شود.

مبین علی میر در گفت وگو با ایسنا، افزود: به منظور تسهیل در مراودات مرزی با تزریق اعتبارات جدید زیر ساخت های دو بازارچه مرزی ریمدان و پسابندر در شهرستان دشتیاری تا پایان امسال تکمیل می شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر شاهد افزایش صادرات و واردات از این دو بازارچه هستیم و رونق کسب و کار مرزنشینان نیز نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی گفت: امسال برای توسعه زیرساخت های بازارچه مرزی زمینی ریمدان و بازارچه مرزی آبی پسابندر مبلغ 600 میلیارد ریال اختصاص یافته که تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به شروع فعالیت بازارچه مرزی دریایی پسابندر، فعالان اقتصادی می توانند این بازارچه را مبدا صادرات و مقصد واردات کالاهای خود قرار داده و با برخورداری از مزایای قانونی بازارچه ها به فعالیت تجاری بپردازند و هیچ مانعی هم برای کسب وکار در این بازارچه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت های بازارچه های مرزی ریمدان و پسابندر دشتیاری، تا پایان سال

تکمیل زیرساخت های بازارچه های مرزی ریمدان و پسابندر دشتیاری، تا پایان سال