مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-11اقتصادي

نقشه برداری بیش از 160 هزار قطعه اراضی در شهرهای و روستاهای گلستان


بیش از 120 هزار قطعه اراضی در روستاها و بیش از 40 هزار قطعه در شهرهای کوچک استان گلستان جزو مالکیت بنیاد علوی بوده که برای صدور سند، - سیدمحمد حسینی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: تعداد 17 شهر کوچک از 35 شهر استان گلستان که بیش از 40 هزار قطعه است و بیش از 120 هزار قطعه از داخل بافت روستاها در مالکیت بنیاد علوی است که برای صدور سند، 100 درصد آنها نقشه برداری شدند.

وی تصریح کرد: روند صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی و مسکونی در مالکیت بنیاد علوی و اراضی ملی تا دو سال آینده سرعت بیشتری خواهد گرفت و اسناد تمامی اراضی در مالکیت بنیاد علوی به نفع مردم صادر می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به تشکیل کارگروهی برای صدور اسناد این اراضی خاطرنشان کرد: با همکاری بنیاد علوی، اداره ثبت اسناد و املاک و منابع طبیعی کارگروهی تشکیل شده تا بنیاد مسکن به نمایندگی از مردم برای صدور سند، پرونده تشکیل دهد و در ثبت اسناد پیگیر این موضوع بوده و بعد از صادر شدن اسناد، آنها را در روستاها به صاحبانشان تحویل دهد که این کار باعث صرفه جویی 70 درصدی در هزینه ها و وقت مردم خوب استان می شود.

وی ادامه داد: بیش از 400 روستا در گلستان جزو اراضی ملی بوده و برای آنها پرونده تشکیل شده و تحویل شده و یا در حال تحویل به بنیاد مسکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه برداری بیش از 160 هزار قطعه اراضی در شهرهای و روستاهای گلستان

نقشه برداری بیش از 160 هزار قطعه اراضی در شهرهای و روستاهای گلستان