مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-08سياسي

حمایت مجمع نمایندگان خراسان شمالی از تدوین قانون تسهیل و پیشبرد فعالیت های قرآنی


مجمع نمایندگان خراسان شمالی طی پیامی از دست اندرکاران برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و استقبال پرشور مردم از این رویداد ملی تقدیر و بر حمایت از تدوین قانون تسهیل و پیشبرد فعالیت های قرآنی تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی مجمع نمایندگان خراسان شمالی طی پیامی از دست اندرکاران برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و استقبال پرشور مردم از این رویداد ملی تقدیر و بر حمایت از تدوین قانون تسهیل و پیشبرد فعالیت های قرآنی تأکید کرد.

پیام مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم برگزاری باشکوه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در بجنورد که با استقبال پرشور و شعور مردم متدین استان خراسان شمالی مواجه شد، به فضای معنوی استان روح دوباره بخشید.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از فعالیت های قرآنی در سطح ملی و بین المللی، آمادگی خود برای تدوین قوانین لازم در راستای تسهیل و پیشبرد فعالیت های این حوزه را اعلام داشته و مراتب تشکر خود را از رییس و مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه و سایر دستگاه ها و متولیان برگزار کننده این مسابقات از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی اعلام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مجمع نمایندگان خراسان شمالی از تدوین قانون تسهیل و پیشبرد فعالیت های قرآنی

حمایت مجمع نمایندگان خراسان شمالی از تدوین قانون تسهیل و پیشبرد فعالیت های قرآنی