مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 17:402023-12-03اقتصادي

8000 جابه جایی مسافر در نخستین روز بهره برداری رسمی متروی پرند


مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از جابه جایی 8000 مسافر در نخستین روز بهره برداری رسمی از ایستگاه متروی شهر پرند در روز شنبه خبر داد.

- مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از جابه جایی 8000 مسافر در نخستین روز بهره برداری رسمی از ایستگاه متروی شهر پرند در روز شنبه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی زند در این باره گفت: خدمات رسانی به مسافران در ایستگاه شهر پرند از روز جمعه انجام و در نهایت به طور رسمی مسافرگیری در این ایستگاه از شنبه هفته جاری آغاز شد که در این روز 8000 جابه جایی مسافر به ثبت رسید.

در روز جمعه نیز 3 هزار مسافر در این مسیر جابه جا شدند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه با اشاره به رایگان بودن متروی پرند تا یک هفته افزود: در حال حاضر ساعت فعالیت این خط از 7 صبح تا ساعت 19 می باشد و سرفاصله قطار 2 ساعت است که به مرور سرفاصله کاهش می یابد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، وی در پایان با اشاره به اینکه مسافران با دسترسی به ایستگاه متروی شهر پرند به راحتی می توانند با استفاده از شبکه مترو و به دور از ترافیک سطح شهر به مناطق مختلف تهران سفر کنند، عنوان کرد: طول خط یک متروی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8000 جابه جایی مسافر در نخستین روز بهره برداری رسمی متروی پرند

8000 جابه جایی مسافر در نخستین روز بهره برداری رسمی متروی پرند