مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-11اقتصادي

افزایش 53 درصدی ارائه تسهیلات به دانشجویان علوم پزشکی


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: در سال تحصیلی گذشته با وجود ثابت بودن بودجه، با استفاده از درآمدهای اختصاصی صندوق، ارائه تسهیلات به دانشجویان 53 درصد افزایش یافت.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت بهداشت، علی اکبر محمدی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به تعامل گسترده سازمان برنامه و بودجه برای تأمین منابع مالی، از ارائه 17 نوع تسهیلات به دانشجویان وزارت بهداشت خبر داد.

وی با بیان اینکه ارائه برخی تسهیلات به دانشجویان در سال گذشته از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، 150 درصد رشد داشته است، گفت: تسهیلات ازدواج 150 درصد، وام تجهیزات 33 درصد و وام ودیعه مسکن از 17 تا 25 درصد افزایش یافته است.

محمدی افزود: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال 1400 حدود 387 میلیارد تومان و در سال گذشته حدود 600 میلیارد تومان تسهیلات به دانشجویان ارائه کرد.

بازپرداخت این تسهیلات هم پس از فارغ التحصیلی دانشجویان در مدت 48 ماه، انجام می شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به برنامه های صندوق رفاه دانشجویان برای تحقق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: تسهیلات ازدواج دانشجویی از 10 به 25 میلیون تومان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 53 درصدی ارائه تسهیلات به دانشجویان علوم پزشکی

افزایش 53 درصدی ارائه تسهیلات به دانشجویان علوم پزشکی