مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-18بين الملل

خیالات یک شهرک نشین صهیونیست درباره غزه


رییس یک شهرک صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی پیشنهاد داده که تمامی ساکنان غزه به اردوگاه های آوارگان در لبنان منتقل شده و تمامی این باریکه با خاک یکسان شود به طوریکه بتوان آن را به موزه ای شبیه به آشویتس تبدیل کرد! - رییس یک شهرک صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی پیشنهاد داده که تمامی ساکنان غزه به اردوگاه های آوارگان در لبنان منتقل شده و تمامی این باریکه با خاک یکسان شود به طوریکه بتوان آن را به موزه ای شبیه به آشویتس تبدیل کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیوید آزولای رییس شورای شهرک صهیونیست نشین متولا در اراضی اشغالی گفت: اسراییل باید ساکنان فلسطینی غزه را که از جنگ فرار می کنند به اردوگاه های آوارگان در لبنان بفرستد، تمامی نوار غزه را خالی و تخریب کند و آن را به موزه ای شبیه به اردوگاه کار اجباری آشویتس در لهستان بدل کند.

به نوشته روزنامه جروزالم پست، وی ادامه داد: پس از هفتم اکتبر 2023، ما به جای آنکه مردم را مجبور کنیم به جنوب بروند باید آنها را مستقیم به سواحل می راندیم.

نیروی دریایی می توانست آنها را به سواحل لبنان ببرد، جایی که اردوگاه های آوارگان به قدر کافی وجود دارد.

رییس شورای شهرک صهیونیست نشین متولا در ادامه گفت: سپس یک نوار امنیتی باید از دریا تا حصار مرزی غزه که کاملا خالی از سکنه شده بود، ایجاد می شد مانند اردو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیالات یک شهرک نشین صهیونیست درباره غزه

خیالات یک شهرک نشین صهیونیست درباره غزه