مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-13اقتصادي

رشد 33 درصدی تردد مسافران از مرز مهران


در 8 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 6 میلیون مسافر از مرز مهران تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد 33 درصدی را نشان می دهد.

- میرآقا عبدی سرپرست گمرکات استان ایلام، عصر چهارشنبه 22 آذرماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در 8 ماهه منتهی به آبان ماه 1402، بیش از 6 میلیون و 206 هزار و 65 مسافر از مرز مهران تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد رشد را نشان می دهد.

وی به آمار کل ورود و خروج از پایانه مرزی مهران از ابتدای سال تا پایان آبان ماه اشاره و افزود: از این تعداد تردد، 3 میلیون و 263 هزار و 259 نفر مسافر ورودی به کشور و 2 میلیون و 942 هزار و 806 نفر، تعداد مسافرین خروجی از کشور بوده است.

سرپرست گمرکات استان ایلام ادامه داد: با توجه به تردد شبانه روزی مسافران و زائران از پایانه مسافری مهران، کارکنان گمرکات ایلام در شیفت های مختلف و با استفاده از دستگاه های آشکارساز در کمترین زمان نسبت به انجام تشریفات گمرکی و بازرسی کالاهای همراه مسافرین در مبادی ورودی و خروجی اقدام می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مرز مهران از فعال ترین مرز های رسمی کشور است که نزدیکی به شهر های مذهبی کشور عراق، این مرز را به یکی از مهم ترین کانون های رفت و آمد زائران به ویژه در اربعین و صدور کالا به کشور عراق تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 33 درصدی تردد مسافران از مرز مهران

رشد 33 درصدی تردد مسافران از مرز مهران